събота, 24 септември 2016 г.

АЛКОХОЛ , ЖИВОТ МОЖЕ БИ..., "ДЕМО"- крация и Аз..., $$, УВИ...

Откакто дойде скъпата, любимата ми и сексуално предпочитана демокрация се пропих от любов…  Да така е за моя радост или по-скоро за съжаление......  Баща ми пращаше алкохол около 15 години, а аз го складирах в килера, просто за гости, защото изобщо не пиех. Но като видях тази скъпа девойка, приличаща на шведска тройка и с това прекрасно име:  ДЕМОС - ПАРТОКРАЦИЯ, тоест ДЕМОКРАЦИЯ, то просто захапах въдицата. Влязох в килера,  купих си едно ново огледало и една кристална чашка, и взех да си наливам. Почнах скромно, но апетита идва с яденето… Да, – така е! Виках на огледалото „Наздраве”, чуках  вместо жени прекрасни  с този който стои насреща… и интересно – никога не ми отказваше?!... Може би ми е приятел, другар или моето второто аз, но бавно ми  еба мамата.. Викам му:  „Наздраве Приятелю, и посягам с чашката в килера пред огледалото и той нали си е пич не се забавя и за секунда и си чукаме чашките и си съсипвахме здравето... Да, - викам си аз – това е демокрация! Ура! И изпих за има, няма за година всичката ракия отлежала от години…   Има, няма около 500 литра… Вървя навън и се чудя с простия си ум защо ми се усмихват??! После разбрах, макар и малко късно – това било присмиване, тоест - подигравка... Но никога не съм бил „Анонимен алкохолик” – НЕ!! Аз си бях явен и известен в махалата алкохолик!  Нищо, че ме болеше на другия ден главата. Но нали българина винаги е ЛЪВ и пръв, макар, че няма стръв?! А  --??!  Защо и аз да не съм такъв?! Спомням си бегло, че съм оправил около 1000 компютъра и лаптопа в това състояние и калата моя и на приятели..... Тук е необходима смелост, и алкохола ти я дава и направо ти решава проблемите! За кратко – да! , но винаги има още!!!    Реших да пробвам спирт – нали съм бил в Русия – хем е далавера, хем и по-бързо действа ! Да успях, нямаше проблеми, освен след това, и то благодарение на Европейския Съюз и измислената демокрация. Но жените леко взеха да ме заобикалят… Вече знам защо… Една вечер, след като съм запалил колата съм минал през цялото кафене… Гониха ме из града полицаите около час – абе направо си беше екшън. Размислих, спрях и ги чаках 5 минути, въпреки, че имам години тренировки които съм правил с най - различни автомобили...   Ами защото съм си тъп по рождение. Е..,  взеха ми книжката за половин година и ме глобиха 900 лева, но ги имах – какво ми пука?! Нали съм пич…. Това си е реален разказ за Демокрацията и до това до какво отчаяние ни довежда. Слава на Бог, че свърши пиячката и не станах зависим от алкохола… А пък то колко му е… Но ми останаха спомени, заобичаха ме съседите – абе направо Демокрация. Сега стоя и мисля: Абре Ники, я им кажи, че нямаш сестра и, че не е курва?! Дали ще повярват?! - Май не! Едно ми беше интересно,  и не знам на какво се дължи… Разглобявам, оправям, спомени нямам но като проверя на другия ден се оказва перфектно… може би Бог е бил с мен и ми е изпратил изпитание, но днес когато се замислих ще кажа:  ГОСПОДИ!!! , не беше Ти а прехваления Брюксел, разпадащия се Европейски и всякакви съюзи, и прехвалената и несъществуваща ДЕМОКРАЦИЯ!  Да, аз бях един от многото опитни зайчета и идиоти, на които отнеха работата, илюзиите и познанията… ….май сме много?!  Аз се отървах – а Вие! Всичко добро от мен и помнете:  Род и Родина, бащи и майки , жени и деца!

НИКОЛАЙ НИКОЛОВ

Няма коментари:

Публикуване на коментар